Kdo plati Influencery?

admin

Updated on:

Kdo platí influencery?

Mluvíme-li o influencery, zřejmě první, na co myslíme, je to, že mají luxusní život na účet značek, které s nimi spolupracují. Ale kdo tohle všechno platí?

Influencery platí značky. Když se značky rozhodnou spojit s influencery k propagaci svých produktů nebo služeb, musí jim za jejich služby zaplatit. Spolupráce může být formou placené spolupráce nebo barterové spolupráce. V případě barterové spolupráce se značky obvykle rozhodnou poskytnout influencerovi svůj produkt nebo službu zdarma jako náhradu za jeho služby.

Influencer může také přijít na akci, kterou pořádáte, a reportovat o ní svým sledujícím. To je také barterová spolupráce, protože influencer by byl stejně na akci, i kdybyste mu nic nedali. Jako barterová spolupráce můžete influencerovi nabídnout jídlo, bezplatné ubytování nebo jinou formu odměny, kterou by ocenil.

Existuje také řada značek, které používají nové technologie, jako je například AI-řízené marketingové platformy, které pomáhají propojovat influencery se značkami. Tyto platformy umožňují značkám efektivně vyhledávat, vybírat a platit influencery za jejich služby.

V konečném důsledku se platba influencerovi odvíjí od druhu spolupráce, který s ním značka nastaví. Obecně platí, že čím více sledujících influencer má, tím více zaplatí značka za jeho služby.

I když se může zdát, že influencery neustále platí značky, ve skutečnosti jsou to influenceri, kteří dělají hodně práce, aby byli úspěšní a vydělávali si peníze. Musí trávit hodně času tvorbou obsahu, komunikací se svými sledujícími a budováním vztahů se značkami.

Navíc jsou influenceri i obchodníci. Musí být schopni prodat své služby značkám a nalézt společnou řeč se značkami, které s nimi mají spolupracovat. To je stejně důležité jako vytvoření skvělého obsahu.

Influenceri dělají hodně práce, aby uspěli. Za jejich služby platí značky, které s nimi navazují spolupráci. Jestliže se tedy snažíte začít s influencery spolupracovat, je důležité, abyste měli jasno v tom, jaké služby očekáváte od influencerů a jakou odměnu jim za jejich práci nabídnete.

Napsat komentář