Jak zrušit platbu která je v blokaci?

admin

Updated on:

Konečně jste se rozhodli nakoupit online a odeslali jste svou platbu. Jenže po několika dnech jste zjistili, že vaše platba je v blokaci. Nejste si jisti, co teď? Je třeba vědět, že naštěstí můžete platbu zrušit, i když je v blokaci. Tento článek vám pomůže porozumět tomu, co je potřeba udělat.

V první řadě je důležité vědět, že platbu zrušit nemůžeme, a to ani tu, která ještě nebyla zaúčtována. Peníze stále jsou na účtu obchodníka, takže je potřeba počkat, jestli si je zaúčtuje. Pokud se tak stane, budete muset kontaktovat obchodníka a domluvit se s ním na vrácení peněz.

Druhou možností je, že obchodník si peníze nezaúčtuje. V tomto případě se nemusíte obávat, protože se vaše platba automaticky zruší po určité době. Záleží na tom, kterou platební metodu jste použili, protože různé platební systémy mají různé lhůty. Pokud se vám nechce čekat, můžete se pokusit zrušit platbu přímo v systému plateb.

V případě, že jste se rozhodli platbu zrušit přímo v systému plateb, budete potřebovat některé informace. Nejprve je potřeba znát číslo platební transakce. To je číslo, které obdržíte od obchodníka, když odešlete svou platbu. Další informací, kterou budete potřebovat, je emailová adresa, na kterou obdržíte potvrzení o zrušení platební transakce.

Když máte všechny informace, můžete začít s procesem zrušení platební transakce. Nejprve navštivte webovou stránku platebního systému a přihlaste se. Pak vyhledejte sekci „Moje platby“ a najděte platbu, kterou chcete zrušit. Poté stiskněte tlačítko „Zrušit platbu“ a postupujte podle pokynů.

Pokud vám přijde potvrzení o zrušení platební transakce, můžete se ujistit, že je platba zrušena. Nezapomeňte si pořídit kopii potvrzení pro vaše záznamy. Poté můžete obchodníkovi odeslat požadavek na vrácení peněz.

Zrušení platby která je v blokaci může být komplikované, ale není to nemožné. S tímto článkem už byste měli mít jasno v tom, jak postupovat. V první řadě je potřeba počkat, jestli si obchodník peníze zaúčtuje. Pokud ano, je potřeba kontaktovat obchodníka a domluvit se s ním na vrácení peněz. Pokud obchodník peníze nezaúčtuje, je potřeba zrušit platbu přímo v systému plateb. Vždy si pořiďte kopii potvrzení pro vaše záznamy a pak pošlete obchodníkovi požadavek na vrácení peněz.

Napsat komentář