.
Chcete se přihlásit do pojišťovny? Je to jednodušší, než si myslíte! Předtím, než se zaregistrujete, musíte si však uvědomit, že existují některé požadavky. Když je splníte, bude proces registrace rychlý a jednoduchý.
Nejdříve si musíte uvědomit, že potřebujete průkaz totožnosti potvrzující trvalé bydliště na území ČR, případně doklad o trvajícím zaměstnání u zaměstnavatele se sídlem na území ČR. Nezapomeňte, že musíte dokazovat svůj nárok na zařazení do kategorie státních pojištěnců.
Jakmile budete mít všechny tyto doklady, můžete navštívit pojišťovnu. Pojišťovny mají obvykle omezenou dobu pro přijímání nových zákazníků. Vzhledem k tomu, že některé pojišťovny mají omezené pobočky, může být užitečné zkontrolovat dopředu, abyste se ujistili, že je nějaká pobočka otevřená.
Když se dostanete do pojišťovny, budete se muset přihlásit k registraci. Zde budete potřebovat tyto doklady: průkaz totožnosti potvrzující trvalé bydliště na území ČR, případně doklad o trvajícím zaměstnání u zaměstnavatele se sídlem na území ČR. Vyplňte potřebné formuláře a ukažte je personálu pojišťovny.
Personál pojišťovny bude vyžadovat další doklady potřebné k prokázání nároku na zařazení do kategorie státních pojištěnců. Tyto doklady se liší podle toho, jakou kategorii pojištění máte. Například, pokud máte zdravotní pojištění, budete potřebovat doklad o trvalém zaměstnání nebo doklad o občanství.
Když se dostanete do pojišťovny a máte všechny potřebné doklady, personál pojišťovny vám předá formulář s informacemi o vašem pojištění. Ujistěte se, že si formulář pečlivě přečtete, abyste zjistili, za jaké pojištění se přihlašujete. Pak jej vyplňte, odešlete a zaplatit požadovanou částku.
A je to! Registrace v pojišťovně byla rychlá a jednoduchá, protože jste měli všechny potřebné doklady. Takže jakmile je vše hotové, jste zaregistrovaní a můžete se užívat vašeho nového pojištění.