.
Řešení „čekající platby KB“ je dostupné pro všechny bankovní účty. Pokud se objeví nedostatek prostředků na účtu při prvním zpracování online příkazu, je stav nastaven na „čekající“. To znamená, že příkaz se automaticky zařadí do vícekolového zpracování a zúčastní se dalších kol zpracování (kola jsou stejná jako u dopředné splatnosti).
Vícekolové zpracování KB je založeno na principu, že každému příkazu se poskytne příležitost účastnit se vícekolového zpracování, aby se zvýšila pravděpodobnost uspět ve vyřízení příkazu. Když se požadavek odešle do vícekolového zpracování, banka ho zařadí do všech kol, která mohou být použita k vyřízení požadavku. To znamená, že pokud není dostatek prostředků na účtu na prvním kole, požadavek se dostane do dalšího kola a bude pokračovat až do chvíle, kdy bude uspět.
Vícekolové zpracování KB se vztahuje pouze k online příkazům s běžnou splatností. Znamená to, že pokud se objeví nedostatek prostředků na účtu při prvním zpracování příkazu, pak se nastaví stav na „čekající“ a příkaz se automaticky zařadí do vícekolového zpracování. Tento proces se bude opakovat až do chvíle, kdy se příkaz uspěje.
Vícekolové zpracování KB může pomoci bankám a jejich klientům získat více prostředků. Pokud se příkaz uspěje na jednom z kol, banka bude mít více prostředků k dispozici. Klienti by měli být schopni získat více prostředků ve stejný den, protože příkaz se zařadí do dalšího kola zpracování.
Vícekolové zpracování KB může být užitečné pro všechny strany. Banky mohou získat více prostředků, klienti mohou získat peníze ve stejný den, a obě strany mohou získat více úspěchů ve vyřízení požadavků. To je důvod, proč vícekolové zpracování KB je oblíbené řešení pro klienty a banky.